Pilihan

Assalamualaikum semua..
Alhamdulillah lega dapat ambil sikit masa menulis di sini. Saya sebelum ni gigihkan diri BW ke blog rakan-rakan yang singgah sini sementara saya dilanda kesibukan dua hari yang lalu.. Ni pun kena laju-laju sebab banyak lagi yang nak kena dibuat ni..

Setelah di'stress'kan dengan banyak kerja sepanjang minggu ni, ditambah dengan pengendalian rumah yang juga kucar kacir, akhirnya saya buat keputusan nak jauhkan diri dari blog.. semua gadget yang mendekatkan diri saya dengan blog juga saya jauhkan sementara dua hari yang lalu. Memang sukar buat macam tu bagi saya. Biasanya nak juga tengok sikit. Tapi saya tekad.

Ada masanya macam nilah, kita memang kena buat pilihan. Terutamanya insan yang lemah macam saya. Dengan kudrat yang lain, tak mampu nak buat semua perkara dengan baik dalam masa yang sama.

Bercakap pasal pilihan juga, satu pencapaian bagi saya dalam minggu ni..Nak bagi tahu ni dengan korang... Semalam saya berjaya sampai ke Subang Bestari dan balik juga dengan selamat. Ingat senang ke bagi orang yang takut jalan ke tempat yang tak biasa ni? Mau menggigil masa mula-mula nak pergi tu. Berpandukan GPS, saya bawa kereta berhemah. Yang tak tahan tu keluar dari rumah awal betul, kul 6.40 lagi. Apapun, lega saya buat pilihan nak terima tugas yang orang lain tak nak buat..

p/s : nak tunaikan janji dgn nealopah petang nanti k..

Comments

  1. selamat pagi :D:D
    hidup ni penuh dengan pilihan kan, and we ourself know whats the best choice for us.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...jauh juga tu subang bestari,..kat subang ker ??>>

    ReplyDelete
  3. pilihan ditangan kita...pilihlah yg terbaik..dan jgn membiarkan org lain membuat pilihan utk hidup kita...

    ReplyDelete
  4. takut jalan? hihi

    sy ni pon bkn pndai bab2 cari jalan ni especially kat KL tu. selalu kuar nek tren je. tp actually kalau kite gamble camtu yg akan buat kite igt jalan lps tu. sbb xnak sesat agi! haha :)

    ReplyDelete
  5. eh..tk apalah kalau bz. Setuju sangat...kalau nk ngemas umah, jauhkan diri dari gajet n seumpamanye. Kalau dh melekat habissss...mmg tk jadi keje lain. hahaa

    ReplyDelete
  6. mmg patut dahulukan tugas yg penting... tapi tu la, dalam sehari kena juga jenguk blog even bz yg amat.. hish, bila la nak jadi setabah Aisy ni.... tak cukup kuat semangat lagi ni

    ReplyDelete
  7. Kadang2 gps tu bw kita pusing2 dulu b4 smpai. Huhu

    ReplyDelete
  8. errr..ada apa kat subang bestari? kena paca previous entry ke?

    ReplyDelete
  9. Tahniah AN...hehe... betul tu OKje pun buta jalan haha...

    ReplyDelete
  10. dulu masa akak buat kerja diluar selalu guna buku peta je.masa pegi ok jumpa jln tp bila balik selalu sesat cari jalan pulang,ntah mana2 jalan akak pegi,tapi skrg ni duduk ofis je,mmg taktau sgt dah pasal jalan kat selangor nih.
    apapun kira aisy ni berani juga la,kalu akak mesti sblm pergi tu akak survey jln dulu..hehe

    ReplyDelete
  11. kuat hati Aisy ni..Kalau sy belum tentu sampai dgn jalan yg tak biasa..

    ReplyDelete
  12. mula2 memang rasa lain, tapi bila dah biasa.. senang je..
    biasanya saya survey dulu jalan tu, takdelah kelam-kabut masa hari kejadian.. ;)

    ReplyDelete
  13. biasala ain..kadang2 kak intan pon gitu..terpaksa buat pilihan yg terbaik..wah , berjaya juga drive ke sana..tahniah ain..ehhe..ehem, apa yang dijanjikan dengan lopah tu..pssttt..nak join..ekekek

    ReplyDelete
  14. Betul, kadang walau pilihan itu berat tapi kita kena juga hadapi kan..

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Moga membantu orang yang ada masalah cap jari

Beli dengan foodpanda tapi makanan tak sampai?

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?